29 Αυγούστου 2012

Κοσμήματα!

Αν και δε το΄χω πολύ με το κόσμημα (μεταξύ μας προτιμώ τα χαρτιά από τις χάντρες) δε τα παρατάω εύκολα και κάπου κάπου κάνω και καμιά προσπάθεια, άλλοτε επιτυχημένη και άλλοτε....  Τα παρακάτω τα έχω φτιάξει λίγο καιρό και σήμερα είπα να τα φανερώσω.  Καλά βέβαια δεν είναι και τίποτα το ιδιαίτερο αλλά για μένα το κάθε ένα είναι ξεχωριστό!


 


 


 
Αυτά τα υπέροχα χαρτιά, που φιλοξενούν τα πραγματάκια μου, τα αγόρασα μόλις σήμερα από το... Lidl! Δεν είναι φοβερά;
 

3 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη ηπροσπάθειά σου!!!Συνέχισε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα και ιδιαίτερα τα σκουλαρίκια με τα φιογκάκια. Τρέχω στο lidl.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Marileni σας ευχαριστώ πολύ! Μπροστά σε αυτά που κάνετε εσείς τα δικά μου δεν υπάρχουν αλλά εδώ είμαι να προσπαθώ!

    Κατερινάκι μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Τα χαρτονάκια δε νομίζω να τα προλάβεις!!!! Νομίζω έγιναν ανάρπαστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή