1 Αυγούστου 2012

Πέρασε καιρός...

Καλό Μήνα! Ναι, ναι, σα να άφησα πολύ χρόνο να κυλήσει αλλά τι να σας τα λέω, κάτι η διάθεση, κάτι η δημιουργία, κάτι οι υποχρεώσεις, με έκαναν να μην είμαι τόσο συνεπής όσο θα ήθελα!  Ελπίζω να μη σας έχασα και σιγά σιγά να μπορέσω να βρω ξανά το ρυθμό μου, μιας και έχω πολλά πραγματάκια να σας δείξω.

Σας είχα πει για τον γάμο μιας φίλης που δούλευα εδώ και καιρό;  Δε θυμάμαι! Τα νέα είναι πως ο γάμος αν και η γλυκιά Μαρία και ο Ηλίας πέρασαν από πολλές δοκιμασίες λίγες μόνο μέρες πριν την μεγάλη μέρα, έγινε τελικά και όοοοολα πήγαν πολύ ωραία.  Παρακάτω ακολουθούν μερικές φωτογραφίες από όλα όσα είχα την τιμή να αναλάβω εγώ για να βοηθήσω να γίνει η μέρα τους ακόμα πιο ξεχωριστή! Το ζευγάρι επέλεξε σα θέμα την ελιά.

η προσκληση

μεσα στα πιατα τοποθετηθηκαν οι μπομπονιερες και στο κεντρο ενα γλαστρακι ελιας (καπου αχνοφαινονται στη φωτογραφια...)

το τραπεζι που φιλοξενησε το βιβλιο ευχων

λεπτομερεια απο το τραπεζι ευχων

η μπομπονιερα

αλλη μια απο το τραπεζι μιας και μου αρεσε ιδιαιτερα...

3 σχόλια:

  1. Τα έφτιαξες όλα θαυμάσια!!! Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα αλλά και το θέμα! Μπράβο Ευάκι! Φιλάκια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολυ Marie! Και εσύ τόσο καιρό έχεις φιάξει πολύ ωραία πράγματα. Τα προσκλητήρια με τη λεβάντα, τα βότσαλα αλλά και η συνθεση αυτή με το κερί και τα ξύλα μου άρεσαν πάρα πολύ! Γειας τα χεράκια σου κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λιτσα μου σε ευχαριστώ πολύ! kisses....

    ΑπάντησηΔιαγραφή