29 Μαρτίου 2011

Τα καδράκια συνεχίζονται!

Αν και δουλεύω με ρυθμούς χελώνας τα καδράκια μου συνεχίζονται!  Αρνιά, αγρότες, πηγάδια και τρακτέρ έχουν κάνει κατάληψη στο σαλόνι μου! Με το Χρήστο να τα βάζει συνεχώς στη σειρά και να λέει στον κόσμο με καμάρι ''Ελα να δεις μόνοι μας τα φτιάξαμε''! (Τον προσέξατε τον πληθυντικό ε;;;) Το μικρό μου έχει εντυπωσιαστεί από όλα αυτά! χα χα
















Όμως  έχω να πω, πως βαρέθηκα αυτά τα καδράκια με τα πράσινα και γαλάζια φόντα! Αν κάνω και μερικά κίτρινα ή πορτοκαλί μονόχρωμα και κολλήσω τη φιγούρα μπροστά λέτε θα δείξει ωραίο;

Και θα ρωτήσω ξανά μήπως και τώρα βρω τίποτα!  Σε κάποιο site είχα βρει αυτά τα κρεμαστράκια που πάνε πίσω από τον καμβά για να μπορεί να κρεμαστεί στον τοίχο.  Θυμάμαι πως κόστιζαν 0.15 ευρώ το ένα, αλλά τώρα που τα χρειάζομαι δε μπορώ να τα βρω.  Αν κάποια τα έχει δει κάπου θα ήθελα αν μπορούσε να με βοηθούσε να τα βρω ξανά! 


16 σχόλια:

  1. το πορτοκαλι μαρεσει και η οικογενεια σου μου αρεσει και για την βαφτηση τα κανουμε αυτα; και το χερι σου μου αρεσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύη όλο κ βελτιώνονται!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ!
    Καλα θα ειναι κ με άλλο φόντο, γιατί όχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευη είναι υπέροχα και πιστεύω οτι και μεάλλους χρωματισμούς θα δείξουν τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παρα πολυ ομορφα!!!καλη συνεχεια ευακι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. love2love ναι για την βάπτιση! Μεγάλη η χάρη του γιού μου γιατί τελικά ήταν πολυ περισσότερη η δουλειά απότι είχα υπολογίσει!

    sotiria και Μαρια Ζ. σας ευχαριστώ πολύ! θα δοκιμάσω και στην επόμενη ανάρτηση ελπίζω να τα έχω να σας τα δείξω!

    katia μου ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευουλα μου δεν πειραζει για καλο ολα ειναι ελα και στο σπιτι μου στον διαγωνισμο σε περιμενω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Margi σε ευχαριστώ πολύ! Καλως ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ χαρούμενα χρώματα, καλή συνέχεια και περιμένω να μου στείλεις τη διεύθυνση σου για να σου στείλω το δώρο σου! Το e-mail μου είναι ninosparasiempre@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. val μου σε ευχαριστώ πολύ! Σου έστειλα το e-mail με τα στοιχεία και περιμένω με χαρά το δωράκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. nikolina ευχαριστώ! Ελπίζω να είστε καλά γιατί δε έχω χρόνο να μπω να διαβάσω τα νέα σας! Γραψ'τους τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kαλώς σε βρήκα,ωραίο το μπλογκ σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς ήρθες Ρένα! Χαίρομαι που σου αρέσει! Είναι χαρά να βλέπω θετικά σχόλια από ανθρώπους που έχουν κάνει πολλά περισσότερα από μένα και περνώντας από τα δικά σου blogs αυτό φαίνεται! Θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ...
    ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΛΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΝΑΚΑΚΙΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΕ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑΚΙΑ ΤΑ ΕΚΟΨΑ ΜΕ ΝΥΣΤΕΡΙ.
    ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γειά σου Λούρδη! Χαίρομαι πολύ που ήρθες! Θαυμάζω τη δουλειά σου!
    Για τα κοτοπουλάκια σε ρώτησα γιατί φαίνονται τέλεια κομμένα και μου έκανε εντύπωση πως έκοψες το ξύλο τόσο καλά!
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή