3 Μαΐου 2011

Δωράκια στην όμορφη γειτονιά μας!!!

Καλό μήνα σε όλες και όλους όσους περνούν από το σπιτάκι μου! Αχ αυτός ο Μάης είναι πολύ περίεργος! Φουντώνουν οι αλλεργίες εμφανίζονται και κάτι μυστήριες ιωσούλες και μας ταλαιπωρούν και μας χαλούν τη διάθεση!  
Όμως πολλά κορίτσια, που έχουν ακόμα καλή διάθεση, χαρίζουν υπέροχα πραγματάκια! Σήμερα λέω να σας αναφέρω μερικά για να σπεύσετε να δηλώσετε συμμετοχή γιατί μπορεί εσείς να κερδίσετε κάτι από όλα αυτά!

Δωράκι λοιπόν χαρίζει η Kelly K. θέλοντας να γιορτάσει τα γενέθλιά της. Ως τις 8 Μαΐου μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή εδώ.

Όχι ένα αλλά τρία υπέροχα δώρα χαρίζει η Μαρία από το blog της Decoupage addict! Τρέξτε να δηλώσετε συμμετοχή μέχρι τη Δευτέρα 9 Μαΐου εδώ.

Ακόμα ένα σούπερ τέλειο δωράκι έρχεται από τη Μαρία στις δημιουργίες μέχρι τις 21 Μαΐου! Ψάξτε στις αναμνήσεις σας και δηλώστε συμμετοχή.

Και τέλος τα κορίτσια για σπίτι χαρίζουν τρία πολύ όμορφα και ξεχωριστά δωράκια φτιαγμένα για εμάς και μπορείτε να συμμετάσχετε μέχρι 15 Μαΐου!


7 σχόλια:

  1. KAΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!
    ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ Λούρδη! Σε ευχαριστώ και για τις ευχές και που περνάς από το σπιτάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ!!
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύη μου μόλις έκατσα (επιτέλους) κ τώρα είδα και τις λαμπάδες....για να δεις ποσο εχει πάρει φωτιά ο κ...μου!!
    Καλα οι λαμπάδες τέλειες μπράβο!
    Οσο για τα δωράκια...κανενα 3ήμερο (μαζι με νταντα) παίζει ????ουχαχαχααχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπερα Ευη μου!

    Λοιπον λουλουδακια μπορεις να βρεις
    http://www.enjoyscrapping.gr/index.php?act=viewCat&catId=20

    http://www.scrapbooking.gr/index.php?page=shopList&id=79

    http://www.heart2craft.com/el/shoppe/browse/10-?sef=hc

    Αυτα ειναι οn line μαγαζια στην Ελλαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα και από εδώ Λούρδη!

    Ρούλα σε ευχαριστώ πολύ! Στο enjoy scapping τα είχα δει αλλά στις συνθέσεις σου έδειχναν πιο ωραία και νόμιζα δε θα ήταν από αυτά! Εκανα μια πρώτη παραγγελία και βλέπουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή